Bu Blogda Ara

7 Ekim 2015 Çarşamba

BU KİTAP BENİM KÖPEĞİMİ YEDİ!

Kütüphane beni şaşırtmaya devam ediyor!
Kitabın başlığı dikkatimi çekti önce. Bu kitap benim köpeğimi yedi!
Nasıl bir kitapla karşı karşıya kaldığımı merak ettim. Ve gördüklerimi sevdim. Deniz'in seveceğine de emindim.
Bir kitabın içinde olmak, onun okuru olup karşıdan bakmak, hatta kurtarma ekibinin, polisin yardım etmekte yetersiz kaldığı durumlarda kitabın kahramanına yardım etmek, kitaba bir nevi süper kahraman olarak dahil olmak, hangi çocuğun ilgisini çekmez ki.
Bella, köpeğini sayfada gezdirmeye çıkarıyor. O da ne? Köpek tam orta çizgiye geldiğinde kayboluyor. Arkadaşı Ben, Bella'ya yardım etmeye, konuyu araştırmaya karar veriyor ancak o da kayboluyor. Kurtarma ekibi, polis çare olamıyor. En son Bella da kayboluyor. Ve gittiği yerden onu kurtarmamız için bir not yolluyor.
Sevgili okuyucu,
Bize yardımcı olabilirsen çok iyi olur! Lütfen bu kitabı yan çevir ve salla...
İş başa düşüyor. Sallıyoruz. Ve sallıyoruz. Ve sallıyoruz. Her şey normale dönüyor. Yani hemen hemen normale!
Kitap bana, bu yaz duyduğum, henüz Türkçeye çevrilmemiş We Are In A Book kitabını anımsattı. Kitabı okuduktan sonra Youtube'tan Mo Williems'ın yazıp resimlediği kitabın sesli okumasını dinleyebilir ve kitaplar üzerine sohbet edebilirsiniz.
 

 
Yazan ve resimleyen Richard Byrne
Genel yayın yönetmeni Meltem Erkmen
Düzenleme Nurhan Seyrekbasan
Uçan Fil Kitap
Okul öncesi
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder